Dzielnica24.pl / migawki / Reklama w Google – Pokaż swój biznes w Internecie

Reklama w Google – Pokaż swój biznes w Internecie

9 lipca 2018

reklama-w-googleLiczba internautów rośnie z roku na rok – to w Internecie szukamy informacji oraz interesujących nas produktów i usług, tutaj robimy zakupy i dzielimy się opiniami. Z wyszukiwarki Google korzysta miesięcznie około 20 milionów Polaków, co stanowi 93% wszystkich internautów. Chcąc prowadzić skuteczny i dochodowy biznes należy więc zwrócić się właśnie do klienta internetowego i zadbać o to, by nasza firma była widoczna – temu służą: pozycjonowanie stron oraz marketing i reklama internetowe.

Pozycjonowanie – optymalizacja strony pod wyszukiwarki

Pozycjonowanie stron to działania, które mają na celu zwiększenie jej widoczności w wynikach wyszukiwania. Jak to działa? Najwyżej w wynikach wyszukiwania (nie biorąc pod uwagę wyników opłaconych!) znajdują się te strony internetowe, które zostały uznane za najbardziej pasujące do zapytania wpisanego przez internautę. Za tę kolejność odpowiedzialny jest algorytm wyszukiwarki Google. O ile sam mechanizm działania algorytmu nie jest dokładnie znany, o tyle znane są czynniki, które mają wpływ na pozycje osiągane przez strony w wynikach wyszukiwania.

skuteczne-pozycjonowanie

 

Zobacz więcej szczegółów na stronie https://octamedia.pl/pozycjonowanie/

Czynniki mające wpływ na to, które witryny wyświetlają się wyżej w wynikach wyszukiwania można podzielić na te związane z treścią na stronie i jej działaniem oraz te związane z jej popularnością w Internecie. Istotne będą więc m.in.: ilość treści na stronie oraz występowanie słów kluczowych (również w nagłówkach tekstów i adresie URL), unikalność i przyspieszenie strony, a także ilość różnych stron, które zamieszczają u siebie odnośniki do naszej strony i w końcu obecność w social mediach. Webmasterzy dysponują wiedzą i narzędziami, dzięki którym mogą „pomagać” wybranym stronom w osiąganiu wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania.

Dotrzyj do większej grupy odbiorców

Docieranie do coraz większej grupy odbiorców przekłada się najczęściej na lepsze wyniki finansowe naszej firmy, dlatego zdecydowanie warto zainwestować w Search Engine Marketing. SEM to marketing prowadzony właśnie w wynikach wyszukiwania i opierający się na: działaniach w ramach SEO, reklamie płatnej i omawianym wyżej pozycjonowaniu. Taka optymalizacja działań marketingowych sprawi, że strona naszej firmy będzie znajdowała się zawsze wysoko lub bardzo wysoko w wynikach wyszukiwania, a co za tym idzie – będzie widoczna dla największej liczny internatów, w tym potencjalnych klientów naszej firmy.

 

Więcej w kategorii migawki

Jak nosić spinki do mankietów?

Spinki do mankietów to bardzo elegancki element męskiej garderoby. Te akcesoria powinien mieć w szafie każdy mężczyzna. Świadczą o znajomości mody, najnowszych trendów oraz biznesowej etykiety, a przy tym są doskonałym dodatkiem, który nie tylko jest praktyczny, ale też niezwykle gustowny.