Dzielnica24.pl / Wydarzenia / Idealna dieta na masę!

Idealna dieta na masę!

23 października 2017

Każdy bywalec siłowni wie, że proces budowania masy mięśniowej jest niezwykle skomplikowany i wymagający. Wbrew pozorom mordercze ćwiczenia to nie wszystko.

 

idealna-dieta-na-maseZdaniem ekspertów, aż za 60% sukcesu odpowiada właściwa dieta. To właśnie odpowiednio zbilansowane posiłki dostarczają energii oraz zapewniają budulec, który odżywia mięśnie i pozwala na ich rozrost. Aby masa mogła się rozwijać, należy przewidzieć pięć pełnowartościowych posiłków w ciągu dnia. Niestety, tempo życia sprawia, że niezwykle ciężko spełnić ten obowiązek. Na szczęście istnieje dieta pudełkowa, dzięki której dostarczenie organizmowi niezbędnych substancji nie będzie już sprawiać nam najmniejszego problemu.

Dieta dla zwiększenia masy mięśniowej

Organizm sportowca zdecydowanie różni się od organizmu przeciętnego człowieka. Już same treningi pochłaniają olbrzymie dawki energii, zmuszają nas także do znacznego zwiększenia podaży witamin i mikroelementów. Dieta ma szczególne znaczenie dla osób, zajmujących się sportami siłowymi. W okresie zwiększania masy mięśniowej, konieczne jest nadbudowanie zniszczonych tkanek. Nie jest to jednak możliwe bez odpowiedniego jadłospisu. Powinien gwarantować nie tylko zwiększoną liczbę kalorii, ale również wszystkie niezbędne substancje. Przede wszystkim uwagę należy zwrócić na ilość białka. To właśnie proteiny umożliwiają rozrost mięśni, pomagają błyskawicznie nadbudować zniszczone tkanki i pozbyć się mikrourazów. To jednak nie wszystko. Optymalna dieta zakładać będzie pięć idealnie zbilansowanych posiłków, dostarczających również odpowiednie porcje węglowodanów oraz tłuszczy. Dzięki temu nie będziemy musieli bać się o naszą sprawność i formę całego organizmu.

Dieta Fat Killer

Dzięki współpracy trenerów personalnych, dietetyków i kucharzy z Eatzone udało się skomponować idealną dietę dla każdej osoby, której zależy na zwiększeniu masy mięśniowej i jednoczesnym unikaniu przyswajania dużych ilości tłuszczy. To idealny jadłospis dla osób pragnących zbudować olbrzymią masę mięśniową. Zawiera bardzo duże ilości protein (w każdym posiłku znajdziemy od 20 do 40 gramów białka!) i odpowiednio przyspiesza metabolizm. Dzięki temu spełnią się marzenia miłośników sportów siłowych – Fat Killer umożliwia jednoczesne zwiększanie masy mięśniowej i spalanie tłuszczu. Odpowiednio przemyślane posiłki gwarantują także pełnię siły, wydolności oraz błyskawiczną regenerację po treningu. Dieta występuje w trzech planach kalorycznych, można więc dostosować ją do indywidualnych preferencji i czerpać jeszcze większą satysfakcję z ćwiczeń.

 

 

Więcej w kategorii Wydarzenia

schudnij-w-nowym-roku

Schudnij zdrowo w Nowym Roku

Przełom grudnia i stycznia to tradycyjnie czas podejmowania postanowień. Często dotyczą one zrzucenia kilku kilogramów. Warto jednak mieć świadomość, że zadbanie o sylwetkę to przedsięwzięcie wymagające systematycznych, kompleksowych wysiłków przez dłuższy czas.